Happy Valentine's Day Poetry.



آپ کسی کو ویلنٹائن ڈے کی مبارکباد کیسے دیں؟ یہ منحصر ہے، مجھے لگتا ہے. آپ اس کا اظہار کتنی اچھی طرح سے کرتے ہیں اس کا انحصار آپ کے رشتے پر ہے۔ کیا آپ کسی دوست، خاندان کے رکن، یا اپنے پریمی، گرل فرینڈ، شوہر، یا بیوی کو خط لکھ رہے ہیں؟ آپ کے لیے ان کی اہمیت اور اپنے رشتے کے ان پہلوؤں پر غور کریں جن کی آپ سب سے زیادہ قدر کرتے ہیں۔ اپنا ویلنٹائن ڈے کارڈ بنانا کسی یادداشت، دل لگی کہانی، یا اندر کے لطیفے کو ظاہر کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہے جس نے آپ دونوں کو قریب لایا ہے۔
اگر آپ نہیں جانتے کہ ویلنٹائن ڈے کارڈ یا پیغام میں کیا کہنا ہے، تو یہ یاد کرکے شروع کریں کہ یہ شخص آپ کے لیے کیوں اہم ہے۔ اس کے علاوہ، صحیح معنوں میں اس کے بارے میں سوچیں: ان کے بارے میں کیا بات ہے کہ آپ کا دل دھڑکتا ہے؟ آپ ان کی دوستی کو سب سے زیادہ اہمیت کیوں دیتے ہیں؟ وہ آپ کے پسندیدہ میں کیوں ہیں؟ اگر شک ہو تو، کوئی خاص لمحہ، کوئی مزاحیہ واقعہ، یا کوئی اندرونی لطیفہ شیئر کریں جو آپ دونوں کو جوڑتا ہو۔ ہم نے یہ ویلنٹائن ڈے مبارکبادیں اور پیغامات ہر اس شخص کے لیے مرتب کیے ہیں جن سے آپ محبت کرتے ہیں تاکہ آپ کو متاثر کرنے میں مدد ملے اور آپ کو وہ الفاظ فراہم کیے جائیں جن کی آپ تلاش کر رہے ہیں۔ یہ سب نہیں ہے، اگرچہ. آپ ویلنٹائن ڈے کے مزاحیہ اقتباسات کے اس مجموعے کو بھی دیکھ سکتے ہیں جو یقینی طور پر کسی کو ہنسانے کے ساتھ ساتھ شاعرانہ محبت کے اقتباسات کے اس مجموعہ کو بھی دیکھ سکتے ہیں (جس میں رومانوی فلموں اور گانوں سے ہمارے کچھ پسندیدہ شامل ہیں)۔ اور اگر آپ ویلنٹائن ڈے پر اپنی پسندیدہ انسٹاگرام تصویر اور اپنی تاریخ کے لیے دلی کیپشنز تلاش کر رہے ہیں، تو ہمارے پاس وہ بھی ہیں۔ معاہدے پر مہر لگانے کے لیے، آپ ان کو ایک میم کے ساتھ بھی جوڑ سکتے ہیں۔ مجھے آپ سے محبت ہے اس کا اظہار مختلف طریقوں سے کیا جا سکتا ہے، اور جب مناسب ہو، اسے دوبارہ کہنا ہمیشہ فائدہ مند ہے۔ .

یہاں ویلنٹائن ڈے  Happy Valentine's Day 2023 کو یادگار بنانے کے لیے ہے، چاہے آپ ایک سمارٹ ون لائنر تلاش کر رہے ہوں یا محبت کے سنجیدہ اظہار کی!

ویلنٹائن ڈے کی خواہشات ~ Valentine’s Day Wishes.


میری زندگی کے سب سے خاص شخص کو ویلنٹائن ڈے مبارک ہو۔
میں تم سے پیزا سے زیادہ پیار کرتا ہوں۔
یہاں کسی دن میرا ہنگامی رابطہ ہونا ہے۔
مجھے ویلنٹائن ڈے کبھی پسند نہیں آیا، اور پھر میں آپ سے ملا اور میں سمجھ گیا کہ یہ سب کیا ہے۔
اس ویلنٹائن ڈے پر اپنے سب سے اچھے دوست کے لیے، میں کسی ایسے شخص کے لیے نہیں پوچھ سکتا جو آپ سے زیادہ مجھے پیار کرتا ہے اور اس کی حمایت کرتا ہے۔
جتنا زیادہ وقت ہم ایک ساتھ گزارتے ہیں، اتنا ہی ہم ایک دوسرے سے پیار کرتے ہیں۔ اظهار محبت کا دن مبارک هو!
تم میرا سب کچھ ہو. اظهار محبت کا دن مبارک هو!
میرے ویلنٹائن کے لیے — جب تک میں آپ سے نہیں ملتا مجھے کبھی نہیں معلوم تھا کہ محبت کیا ہے۔
جانتے ہو کہ میرے پاس لائبریری کارڈ کیوں ہے؟ کیونکہ میں آپ کو چیک کر رہا ہوں۔
سب سے خوبصورت عورت کو ویلنٹائن ڈے مبارک ہو جسے میں جانتا ہوں۔
میں تم سے پیار کرتا ہوں، اور میں ہم سے پیار کرتا ہوں۔
تم میری سانسیں چھین لو۔ ہمیشہ
آپ میرے جم کے پام ہیں۔
ہر محبت کا گانا آپ کے بارے میں ہے۔ اظهار محبت کا دن مبارک هو!
میری زندگی کی سب سے اہم خاتون کو ویلنٹائن ڈے مبارک ہو۔
کیا آپ کیلے ہیں؟ کیونکہ میں آپ کو ایک چھلکا تلاش کرتا ہوں۔
ہیپی ویلنٹائن ڈے، خوبصورت۔
تم میرے بہترین دوست اور جرم میں میرے ساتھی ہو۔ آپ ہونے کے لیے آپ کا بہت شکریہ۔
میں تم سے پیار کرتا ہوں، دوست، اور ایسا کچھ نہیں ہے جو میں تمہارے لیے نہیں کروں گا۔ اظهار محبت کا دن مبارک هو!
یہاں ایک ویلنٹائن ڈے ہے جو اچھی شراب، اچھے کھانے اور خاص طور پر آپ جیسے اچھے دوستوں سے بھرا ہوا ہے۔
میرے ہمیشہ کے دوست، موٹے اور پتلے کے ذریعے میرے ساتھ کھڑے ہونے کے لئے آپ کا شکریہ۔ Quotes
میں آپ جیسے دوست کے مقابلے میں کسی کے بارے میں سوچ بھی نہیں سکتا جسے میں ویلنٹائن ڈے پر ٹوسٹ کرنا پسند کروں گا۔ میں تم سے پیار کرتا ہوں. اظهار محبت کا دن مبارک هو!
آپ کو تمام پیار اور خوشیوں سے بھرا ایک خوبصورت دن کی خواہش کرتا ہوں جس کے آپ مستحق ہیں۔
آپ واحد شخص ہیں جنہیں میں دل کی آنکھوں کے ایموجیز بھیجتا ہوں۔
ویلنٹائن، تم ہر ایک دن میری سانسیں چھین لیتے ہو۔
یہ سال میں صرف ایک دن ہے، لیکن آپ کو معلوم ہونا چاہیے کہ میں آپ سے ہر دن اور ہر لمحہ پیار کرتا ہوں۔ اس خوبصورت موقع پر میری محبت لے لو!  Happy Valentine's Day 2023 

ویلنٹائن ڈے کے پیغامات ~ Valentine’s Day messages.


میری زندگی میں اتنی محبت، خوشی اور ایڈونچر لانے کے لیے آپ کا شکریہ۔ میں تم سے پیار کرتا ہوں.
تم پھر بھی مجھے ہنساتی ہو۔ تم پھر بھی مجھے تتلیاں دیتی ہو۔ اور میں اب بھی ہر ایک دن آپ کے لئے گر رہا ہوں. اظهار محبت کا دن مبارک هو!
بہترین ماں/والد/وغیرہ کے لیے، میری دنیا کو محبت سے بھرنے کے لیے آپ کا شکریہ۔
جب تک میرا خاندان ہے، میرا دل ہمیشہ بھرا رہے گا۔ اظهار محبت کا دن مبارک هو.
میں بہت خوش قسمت ہوں کہ اپنے بہترین دوست کے ساتھ محبت میں ہوں۔
تمام موسموں میں، ہر وقت کے ذریعے... میں تم سے پیار کرتا ہوں۔ اظهار محبت کا دن مبارک هو.
یہ یقینی طور پر بچوں کے بستر میں ابتدائی قسم کی رات ہوگی۔ XOXOXO
جب ہم ملے، میں جانتا تھا کہ میں ہر ویلنٹائن ڈے آپ کے ساتھ گزارنا چاہتا ہوں۔ آپ میری چٹان ہیں اور میں نہیں جانتا کہ میں آپ کے بغیر کیا کروں گا۔ اظهار محبت کا دن مبارک هو!
کس کو ویلنٹائن ڈے کی ضرورت ہے جب آپ کا خاندان اتنا شاندار ہو۔
اس ویلنٹائن ڈے پر اپنے شوہر کے لیے، میں ہمیشہ کے لیے تمہارا ہوں۔
ایک اور ویلنٹائن ڈے میری زندگی کی محبت کے ساتھ گزارا، اور بہت سے لوگوں کے لیے۔
میں تم سے اس سے بھی زیادہ محبت کرتا ہو جتنا تم جان سکتی ہو. اظهار محبت کا دن مبارک هو!
میں آپ کو بار بار منتخب کروں گا۔ میرے خوابوں کی عورت کو ویلنٹائن ڈے مبارک ہو۔
آج میں جو ہوں وہ تم ہی ہو۔ ہمارے خاندان کے لیے آپ جو کچھ بھی کرتے ہیں اس کے لیے آپ کا شکریہ۔ ویلنٹائن ڈے مبارک ہو، میرے پیارے!
آپ میرے بہترین دوست، میرے ساتھی، اور میرے روحانی ساتھی ہیں۔ میں تم سے پیار کرتا ہوں.
آپ کے ہونے اور میرے ہونے کا شکریہ۔
میں تمہارے بغیر کیا کروں گی؟ میری زندگی کی محبت کو ویلنٹائن ڈے مبارک ہو۔
سب سے حیرت انگیز خاتون کے لیے جو میں اپنی بیوی کو مبارکباد ویلنٹائن ڈے کہنے کے لیے کافی خوش قسمت ہوں۔
ہر روز میں آپ کے پاس جاگتا ہوں ویلنٹائن ڈے کی طرح محسوس ہوتا ہے۔

ویلنٹائن ڈے کے حوالے ~ Valentine’s Day Quotes 


"اگر آپ کبھی بھی احمقانہ طور پر بھول جاتے ہیں: میں آپ کے بارے میں کبھی نہیں سوچ رہا ہوں۔" - ورجینیا وولف
"محبت وہ دوستی ہے جس میں آگ لگ گئی ہے۔" - این لینڈرز
"ہم اکٹھے تھے۔ باقی میں بھول جاتا ہوں۔" والٹ وائٹ مین
"محبت کرنا صرف ایک دوسرے کو دیکھنا نہیں ہے، یہ ایک ہی سمت میں دیکھنا ہے۔" - انٹون ڈی سینٹ-ایکسپری
"آپ کو صرف پیار کی ضرورت ہے۔ لیکن تھوڑی سی چاکلیٹ اب اور پھر تکلیف نہیں دیتی۔" چارلس ایم شولز
"میں تم سے چاند تک اور واپسی تک پیار کرتا ہوں۔" - سیم میک بریٹنی
"محبت کوئی رکاوٹ نہیں پہچانتی۔" - مایا اینجلو
"محبت ساری چیز ہے، ہم صرف ٹکڑے ہیں۔" - رومی
"آپ کو صرف محبت کی ضرورت ہے۔" - بیٹلس
"آئیے ہم ہمیشہ مسکراہٹ کے ساتھ ایک دوسرے سے ملیں، کیونکہ مسکراہٹ محبت کی شروعات ہے۔" - مدر ٹریسا

ویلنٹائن ڈے کی تصاویر ~ Valentine's Day Image. 

Happy Valentine's Day

Happy Valentine's Day

Happy Valentine's Day

Happy Valentine's Day










  • ویلنٹائن ڈے کی اہمیت، تاریخ اور اہمیت
ویلنٹائن ڈے کی ابتدا کے پیچھے بہت سی کہانیاں ہیں، اور یہاں چند ایک ہیں۔ برٹانیکا کے مطابق ویلنٹائن ڈے کا آغاز رومن تہوار لوپرکالیا سے ہوا جو فروری کے وسط میں منعقد ہوا تھا۔ تہوار موسم بہار کے سیٹ پر منایا گیا۔ اس میلے میں خواتین کو لاٹری کے ذریعے مردوں کے ساتھ جوڑا گیا تھا۔ یہ خیال کیا جاتا ہے کہ پوپ گیلیسیئس اول نے اس تہوار کو سینٹ ویلنٹائن ڈے سے بدل دیا، اور تقریباً 14ویں صدی سے اسے رومانوی دن کے طور پر منایا جانے لگا۔
اس دن کے پیچھے دیگر کہانیاں ویلنٹائن نامی شخص پر مبنی ہیں۔ کچھ لوگوں کا خیال ہے کہ اس دن کا نام سینٹ ویلنٹائن آف ٹرنی کے نام پر رکھا گیا ہے جو ایک بشپ تھے۔ جبکہ ایک اور کہانی یہ ہے کہ ویلنٹائن ڈے کا نام پادری ویلنٹائن سے پڑا۔ اس نے ایک بار اپنے جیلر کی بیٹی کو ایک خط بھیجا جس سے اس نے دوستی کی تھی اور اس خط پر "آپ کے ویلنٹائن سے" کے طور پر دستخط کیے تھے۔ اسے 270 عیسوی کے لگ بھگ شہنشاہ کلاڈیئس دوم گوتھیکس نے شہید کر دیا تھا۔ یہ ممکن ہے کہ دونوں افراد ایک جیسے تھے، برٹانیکا کے مطابق۔
ایک اور مشہور افسانہ کے مطابق، بادشاہ کے حکم کی نافرمانی کرتے ہوئے، سینٹ ویلنٹائن نے شوہروں کو جنگ سے بچانے کے لیے خفیہ طور پر جوڑوں سے شادی کر لی۔ اور اس طرح، یہ دن محبت کے ساتھ منسلک ہے.
1500 کی دہائی تک لوگوں نے اس دن اپنے پیاروں کو رسمی پیغامات بھیجنا شروع کر دیے، اور 1700 کی دہائی کے آخر تک وہ کارڈز جو تجارتی طور پر پرنٹ کیے گئے تھے ویلنٹائن ڈے منانے کے لیے استعمال ہونے لگے۔ ریاستہائے متحدہ میں، پہلی تجارتی ویلنٹائن 1800 کے وسط تک چھپی تھی، ریاست برٹانیکا۔
واضح رہے کہ ویلنٹائنز کو مقبول طور پر محبت کے رومن خدا، کیوپڈ، کے ساتھ دلوں کے ساتھ علامت کیا جاتا ہے جو محبت کی علامت ہیں۔ یہ خیال کیا جاتا تھا کہ پرندوں کی ملاوٹ کا موسم فروری کے وسط میں شروع ہوتا ہے اور اس لیے وہ پرندے بھی اس دن کی علامت ہیں۔ اس کے علاوہ، چاکلیٹ اور سرخ گلاب کسی کے ساتھی کے لیے روایتی تحفہ بن گئے۔
اظهار محبت کا دن مبارک هو!
 

Happy Valentine's Day