بدماشی اسٹیٹس اور ٹھنڈا رویہ اسٹیٹس کی بہترین پوسٹ میں خوش آمدید دوستوں کو، لڑکے کے لیے ایموجی کے ساتھ Whatsapp Bio، اگر آپ بہترین بدماشی رویہ اسٹیٹس، Instagram Attitude Bio، انگریزی میں Cool Captions اور کیپشن تلاش کر رہے ہیں تو مکمل پوسٹ پڑھیں۔ یہاں اس پوسٹ میں، ہم نے آپ کو بہترین اور تازہ ترین بدماشی اسٹیٹس انگریزی میں فراہم کرنے کی پوری کوشش کی۔ تو اس پوسٹ کو اپنے فیس بک، واٹس ایپ، یا انسٹاگرام رویہ کیپشن پر شیئر کریں۔


اگر آپ کو یہ بہترین بدماشی رویہ کیپشن، اچھے لڑکے کی حیثیت اور قیمتیں پسند ہیں تو براہ کرم اس پوسٹ کو شیئر کریں۔ مجھے امید ہے کہ آپ کو یہ پوسٹ پسند آئے گی اور انگریزی اور Whatsapp Attitude Status میں اپنے Fb اسٹیٹس کے بطور استعمال کریں۔


Whatsapp Attitude Status💥 قاتل رویہ واٹس ایپ اسٹیٹس ڈاؤن لوڈ



انگریزی میں بدماشی کی حیثیت | بدماشی رویہ کی حیثیت | آئی جی کے لیے ٹھنڈی بایو

کیا آپ کو لگتا ہے کہ میں برا ہوں تو آپ یقینی طور پر غلط ہیں کہ میں برا ہوں؟

اچھے لوگ اپنی جیب میں رویہ رکھتے ہیں۔

بھائیو! اپنے والد سے پیار کریں یا مجھے والد صاحب کہیں۔

مسکراہٹ، ایک ایسا وکر جو بہت سی چیزوں کو سیدھا کر سکتا ہے۔

خوش رہو، کل ایک بڑا دن ہے۔ ذرا تصور کریں!

سوری کہنا سب سے بڑی طاقت تھی۔ ..!!(ٹھنڈی کیفیت)

میرے ہونے کے بارے میں سب سے مؤثر چیز، میں ایک محدود ایڈیشن ہوں، کوئی دوسری کاپیاں نہیں ہیں.. ;)


میں اصل پاگل ہوں۔ اس لیے میں کلاس روم میں توجہ نہیں دے سکتا۔

مجھے منتخب کرنے سے پہلے، یقینی بنائیں کہ آپ افسانوی خاندان میں پیدا ہوئے ہیں۔

آپ کا رویہ مجھے حیران کر سکتا ہے، لیکن میرا آپ کو مار سکتا ہے۔

انگریزی میں بہترین رویہ کی حیثیت | بہترین انسٹاگرام کیپشنز

میں اچھا ہوں میں بہترین ہوں، لیکن اسی وقت میں خطرناک ہوں میں بدترین ہوں۔

ہدف صرف امیر ہونا نہیں ہے، اسے لطف اندوز ہونا ہے۔

آپ ٹھیک ہیں. میں ہوشیار نہیں ہوں، لیکن میں ایک لیجنڈ ہوں۔

ایک مضبوط لڑکیوں کا مطلب صرف رویہ ہی نہیں ہے بلکہ اس کے علاوہ ان لوگوں کے ساتھ کچھ اچھی مہربانی جو اس کے مستحق ہیں۔


میں نہیں مروں گا کیونکہ میں اپنے طریقے سے ایک لیجنڈ ہوں!

اگر آپ اس پر عمل کرنے کا طریقہ جانتے ہیں تو ایک رویہ آپ کی کامیابی کی کلید ہو سکتا ہے۔

اگر آپ برے ہیں تو یقیناً آپ مجھ سے نہیں ملے۔

بدلہ میرے ساتھ تمہارے رویے کا نتیجہ ہے۔

اگر یہ میں ہوں، تو یہ صرف میں ہوں۔ (راک رویہ کی حیثیت)

پوری کہانی کا پتہ لگائے بغیر کبھی رد عمل ظاہر نہ کریں۔


بدماش کی حیثیت انگریزی میں | انسٹاگرام کول کیپشنز | سیلفی کیپشنز

میرا رویہ میری سمت میں آپ کے طرز عمل کی وضاحت کرتا ہے۔

مجھ پر الزام لگانے سے پہلے دیکھیں کہ آپ نے کیا حاصل کیا ہے۔

مثبت ہونا اپنے آپ میں ایک رویہ ہے، گڈ بوائے۔

میرا رویہ آپ کے لیے میری محبت کا تعین کرتا ہے۔

کبھی کسی کے لیے نہ بدلیں۔ بس اسی طرح بنو جس میں تم ہو۔

چھوڑنا میری چائے کا کپ نہیں ہے۔ مشکل کام کرتے ہیں

ان لوگوں کے لئے جنہوں نے مجھے متاثر کیا ہے تو آپ سنجیدگی سے میرے مستحق ہیں۔

اگر آپ کو لگتا ہے کہ آپ جیت سکتے ہیں۔ پھر تمہیں کوئی نہیں روک سکتا۔

اگر میں مہربان ہوں تو اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ یہ ہر وقت ایک جیسا رہے گا۔

زندگی آسان نہیں ہوتی آپ مضبوط ہو جاتے ہیں۔


قاتل نہیں، ہیرو نہیں- I M FB مسٹر بدمعاش شروع کریں۔

رویہ مت دکھاؤ ورنہ تم میرے جوتے کے نیچے مل جاؤ گے۔

رویہ سٹار، ایف بی سٹارٹ، گینگسٹر- یہ میرا نک نیم ہیں بھائی

اپنے آپ سے پیار کریں اور دنیا سے محبت کریں۔

یا رب مجھے محبت کی بیماری نہ دینا۔

میں اس کی قدر کرتا ہوں۔ ہمیشہ تھا، اور ہر وقت ہوسکتا ہے۔

کوئی امید نہیں، کوئی مایوسی نہیں۔

میں دوسروں کو نقصان نہیں پہنچاتا کیونکہ میں سمجھتا ہوں کہ یہ کیسا محسوس ہوتا ہے۔

زندگی بری طرح سے گزارنے کے لیے بہت مختصر ہے۔

میں آپ کے تمام مسائل کو حل کرنے کا وعدہ نہیں کر سکتا لیکن میں صرف اس بات کی ضمانت دے سکتا ہوں کہ میں آپ کو ان کا سامنا کبھی نہیں کرنے دوں گا۔

اپنی مسکراہٹ سے دنیا کو بدلیں لیکن دنیا کو اپنی مسکراہٹ کو بدلنے دو

2022 میں ٹھنڈا رویہ کیپشنز | انگریزی میں ایف بی رویہ کی حیثیت

لڑنے اور لڑنے کے مقابلے میں لڑائی سے دور چلنے کے لئے ایک بہت بڑا آدمی لگتا ہے۔

ہم جاہل نہیں ہیں؛ ہم نظر انداز کر رہے ہیں، جو بہت زیادہ نقصان دہ ہے۔

جب ہم بدترین کو قبول کر لیتے ہیں، تو ہمارے پاس کھونے کے لیے مزید کچھ نہیں ہوتا اور اس کا خود بخود مطلب ہوتا ہے، ہمارے پاس احساس کرنے کے لیے 'سب کچھ' ہے۔

مجھے لگتا ہے کہ چیزوں کو ایک قسم کی شخصیت کے ساتھ ڈیزائن کرنا واقعی ضروری ہے۔

شخصیت میں ترقی کی توانائی، افسردہ کرنے کی توانائی، لعنت بھیجنے کی توانائی، اور برکت دینے کی توانائی ہے۔

مجھے ہر وقت اپنی ناپختگی پر بہت اعتماد رہا ہے۔

فن اور شاعری میں شخصیت ہی سب کچھ ہے۔

شخصیت منافع بخش اشاروں کا ایک نہ ٹوٹنے والا سلسلہ ہے۔

کامیابی کا راستہ ہر وقت عمارت کے نیچے ہوتا ہے۔

میرے پاس گندے خیالات نہیں ہیں، میرے پاس سیکسی تخلیقی صلاحیت ہے۔

میں سچا ہونے کے لیے پیدا ہوا ہوں، کامل نہ ہونے کے لیے۔

آپ ایک منفرد پیدا ہوئے ہیں، ایک کاپی مرنا نہیں ہے.

اپنے آپ سے منفرد بنیں ہمیشہ ایک کاپی سے زیادہ قیمت ہوتی ہے۔

  جی ہاں، آپ رویہ دیکھ سکتے ہیں: میری مسکراہٹ میں بھی۔

میرے رویے کی پہیلی کو حل کرنے کے لیے آپ کو لیجنڈ بننا پڑے گا۔

انگریزی میں قاتل رویہ کی حیثیت بھی پڑھیں

یہ بھی پڑھیں - بہترین بدماشی اسٹیٹس

انگریزی میں بھی پڑھیں - Newz Right

کھترنک کی حیثیت انگریزی میں بھی پڑھیں

Best Status and Quotes

Angry Status,Sad Status,PUBG ATTITUDE STATUS,

English Status,Attitude Status in English,

Attitude Status for Girls,